10 sanningar ?

1. Min största rädsla är att bli lämnad av min pojkvän, jag kan börja gråta av tanken.

2. Om jag bara äter frukt i kanske 3 dagar så går jag säkerligen ner 4 kilo, men jag har inte vilja eller ork.

3. Jag blir svartsjuk för det minsta lilla.

4. Mina favorit program är "petty little liers"  "top model"  "oprah winfrey show" & "tyra banks show"

5. Jag är otroligt bortskämd, fast jag tänker inte på det.

6. Förut fick jag ångest av att vara ensam, jag fick panik och ville bara sova hela tiden. Men nu har jag lärt mig.

7. Jag tycker själv att jag ser ut som en 6:a fast jag börjar 9:an, eftersom jag har ett runt barnsligt ansikte och är 1.58 kort. Det är därför jag sminkar mig rätt mycket enligt vissa, för att jag vill se äldre ut.

8. Jag har aldrig i hela mitt liv träffat någon bättre människa än Olle Nilsson, han klår allt och alla & är helt enkelt underbar.

9. Jag är känslig när det gäller allt.
En gång denna sommaren hade olle o jag sett en skräckfilm, efter den skrämde olle mig lite och jag började gråta. Och när jag väl blir svartsjuk blir jag OTROLIGT svartsjuk, när jag väl blir nervös så blir jag JÄVLIGT nervös. Osv.

10. Jag tycker att jag är söt, men inte naturligt söt.



Med detta slutar jag uppdatera för idag, ville bara ha ett litet tidsfördriv. Tack för alla kommentarer och gud vad statistiken har höjts bara idag, toppen !
Nu kommer Olle snart, cya.


Kommentarer
Postat av: Anonym ♥[FOTO]

Sv; Tack, kul att höra ♥

2011-08-15 @ 20:20:50
URL: http://minafotografieravmig.blogg.se/
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

sv: härligt! :D allt är bra med mig med (:

händer ngt kul imon? ^^



KRAM!

2011-08-15 @ 21:25:11
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: petra ramstedt

jag tycker din blogg är väldigt fin faktiskt :)

2011-08-16 @ 10:32:59
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/
Postat av: LINN - foto, mode, vardag

Sv: Det var så lite! Tack! :)

2011-08-16 @ 16:10:13
URL: http://linnslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0