Bli en bra bloggare/bloggerska ?

Jag kan ju inte säga att jag är sveriges stösta bloggerska med 200 000 besökare som kissie kan. Men jag kan säga att jag är erfaren, på sätt och vis. Jag har bloggat på 3 bloggar sen Maj 2010 och det är lite mer än ett år. Så jag kan åtminstånne säga att jag vet en del. Vilket får duga for now.
Jag ger ett ett tips idag, så får jag se om jag gör ett tips två någon gång. Varför inte ?
1. Lockande rubriker.
Jag har personligen inte testat detta (personligen.. lät rätt proffsigt). Men skulle kunna använda det senare när jag börjat få fler läsare. Ha rubriker som " Första gången .. " men inlägget kan handla om " Första gången ..  jag var utomlands " Men som ni förstår så dras man till rubriken. Dramatiska, pinsamma och även konstiga rubriker.
"När jag var liten .."  "Jag kan inte fatta det !" eller likande. Hoppas detta blev till någon hjälp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0