Den Här Sommaren.

Den här sommaren var dubbelt så bra som den förra, faktiskt. Mest för att jag kommit min älskling närmare känns det som, vårt förhållande har nått en ny nivå. Där man litar på varann fullt ut, förklarar för varandra varje dag hur mycket man älskar varandra. Och det är en helt underbar nivå, måste jag påpeka.
Denna sommaren har jag också lärt känna människor bättre, fått reda på vad vissa människor är kapabla till och hur falska vissa personer kan vara. Jag har även upplevt roliga, spännande & framförallt mysiga stunder. Jag har flera minnen från denna sommaren som jag kommer bära med mig och säga nästa sommar: kommer du ihåg när vi gjorde det där förra sommaren, jag längtar tillbaka !
Nu börjar skolan snart, i övermorgon startar det. Men förhoppningsvis går det fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0