Favorit frisyr ?

Den frisyren idag, så otroligt fin den var. Inte för att vara ego-boost eller skryta och verka som värsta bimbon som "är så snygg och ingen kan mätas med henne" men idag var jag riktigt fin i håret. Bra att erkänna att man ser bra ut ibland
Men jag tänkte dela med mig av hur jag gjorde. Först delade jag håret i mittbena, vilket inte var så svårt för mig imed att jag egentligen har naturlig mittbena. Sen lockade jag håret men bara i luggen och det främre håret. Så det fick en liten "filmstjärne-look" gillar det starkt och kommer använda mig av den frisyren mycket oftare. Testa gärna - jag hatar mitt bena och tycker att det ser hur mesigt ut som helst på mig, men detta funkade faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0