Förlåt Förlåt Förlåt

Uppdateringen har sugigt sen jag kom hem från Turkland, my bad.
Men lite bilder kommer här och glöm inte att snart är jag på " blogg-benen " igen. Och passa er då för då ska jag ge er tonvis med bilder och text. Slå det !
Men tillsvidare så ska jag ta det lugnt och försöka hitta inspiration och vilja att blogga.
Njut av dessa bilderna sålänge :







tar typ 3 år att ladda in bilderna här eftersom jag laddar in dem i det största formatet, blä. Jag hatar att vänta..
Men eftersom jag nyss såg " The Fourth Kind " med mamma, pappa och Kevin så måste jag kolla något roligt innan jag går och lägger mig. Annars dör jag, och det vill vi inte.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0