Helt, fullkomligt meningslös.


ÄR DETTA ETT SKÄMT ?
jag har länge letat efter en ögonfransböjare som värmer upp sig själv med hjälp av en knapp, ja det finns.
Jag har sett det på Cubus i Kristianstad, och jag tänkte att då måste det finnas på väla också ? why not ? Så jag tar denna i affären och går fram till en i personalen: " ursäkta mig, är detta en ögonfransböjare som värms upp med hjälp av en knapp ? "
- jaa det är den !
Men nej. Antingen så blåste hon mig eller så visste hon inte, men jag vet att det iallafall inte är en som värms upp, jag som såg fram emot att testa, sux. Men jag får väl fortsätta att värma böjaren med en hårfön. 75:- för den saken, inte värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0