Hemma i sverige !

yes, jag kom hem för ett tag sen. Saknar vårt hotell och stunderna i Danmark lite fortfarande faktiskt. Sällskapet, de sena kvällarna på hotellrummet med Olle. Vi satt med täcke och spelade kort, snackade, skrattade. Och bara mådde allmänt bra. Första kvällen åt vi på en kina restaurang, buffé. Otroligt gott, kina mat är definitift ett måste för mig. Sen gick vi lite i Köpenhamn och sådär. Sen åkte vi hem och vi chillade sönder hela natten, så skönt !
Igår stack vi till Bakken och var där till klockan åtta kanske ? jag har ingen aning men mysigt var det iallafall. Denna natten som var somnade jag flera gånger om, sen spelade Olle och jag kort och gick ner i lobbyn på natten och köpte läsk och godis, då blev man pigg ett tag iallafall.
Såg på datan att jag fått en del kommentarer angående bilderna jag lade upp, jag är så otroligt tacksam för er respons. Känns hur kul som helst att ni gillade bilderna, så om ni fortsätter så kommer jag lägga upp massvis. När jag har tid och ork naturligtvis.
Ikväll händer inget speciellt, Olle kanske kommer och sover här. Annars sover jag alone, så kommer han imorgon istället. Vi får se vad som händer helt enkelt.
Lite fler bilder, bara för att jag har sånna underbara läsare !



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, du vackra ting !

2011-08-14 @ 16:45:24
URL: http://johannastrands.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0