I owe my life to you

Mamma kom nyss hem med en "ELLE" och en "Veckorevyn" tidning - plommon, bananer & blåbär - proviva jordgubb & fläder saft.
Extremt glad, blir alltid så glad när man öppnar kylen och där ligger något gott men ändå nyttigt som tar bort sötsuget. Och jag fick även en mascara i ELLE tidningen så det blev ett litet plus i kanten. Imorgon är det Fredag och veckan har gått så oerhört snabbt. Men på lördag ska jag på bröllop och sova hos kusiner, på söndag ska jag sova med Olle. Så vi får se hur uppdateringen blir, men det fixar sig väl alltid.
Nu ska jag fortsätta titta på dr.phil på tv. Bara för att det inte går något bättre på tv just nu. Hörs snart, cya m8's.
gillar mitt fatass till katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0