I tältet !

Hej, just nu sitter jag i tältet, men olle sover, gulligt.
Igår var det mysigt, vi vaknade. Olle sålde aftonbladet sen hämtade mamma och pappa oss och vi drog till önnestad. Sen satte vi upp tältet, chillade. Åt god mat, chillade, åt fika, chillade, gick till lekplatsen ( bara jag & olle ) och var där ett tag sen när vi kom hem åt vi kräftor och vitlöksbröd !
Sen var vi i tältet och såg film, fast jag kollade inte så mycket. Somnade OM O OM O OM igen. Perfekt med väder för att tälta. Man somnar av att det blixtrar åskar och regnar sönder. Vaknar av samma sak, fast inte blixt. Men det var rätt mysigt ändå. Man ska ju inte klaga när man själv valt att sova i tält !
Och för första gången i mitt liv så vaknar jag inte av att jag är för varm eller för kall i ett tält. Även om Olle och jag somnade i våra One piece och täcke så var jag inte ett dugg kall eller svettig, awesome ?
nu ska jag se om jag kan väcka olle, eller något. Jag uppdaterar senare lite mer, eftersom Olle ska hem till sig sen.. buhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0