I wasn't joking when I told you you take my breath away.

Sitter och diggar sönder eminem, okej det lät lite sådär halvt töntigt. Men jag har EMINEM-FEBER, okej det funkar bara med bieber-feber. How ever, så ska jag snart baka tror jag, tar med datan ut till köket och lyssna på musik, hur great är inte det ?
Okej nu blev jag helt osugen på att baka, toppen. Men jag ville mest bara göra ett inlägg för att lägga in ännu en bra eminem låt på bloggen. Så here it is.
"We touch, I feel a rush. We clutch, it isn't much. But it's enough to make me wonder whats in store for us. It's lust, it's torturous. You must be a sorceress 'cause you just did the impossible, gained my trust. Don't play games it'll be dangerous, If you fuck me over. 'Cause if I get burnt imma show you what it's like to hurt. 'Cause I been treated like dirt before you. And love is "evol" spell it backwards I'll show ya' "

Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

åh, låten är så otroligt underbar!

2011-08-26 @ 22:23:43
URL: http://linneamyllynen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0