if i could, then i would.

Hej, sitter hemma hos Olle nu, har sovit här sen jag kom hem typ. Just nu är Olle ute med Eddie och dem dricker Kaffe.. KAFFE. Jag hade tyckt jag var så jävla fräck om jag drack kaffe, så vuxen you know. Men nej, fy satan vad kaffe är grose. Bara kaffe med socker och grädde är gott.. grädde i överdrivna mägnder. Men jag dricker te, not so bad isn't it ?
Hursom så skulle jag bara visa er att jag lever och bilder och uppdatering ska förbättras till ett maximum. Faktum är att jag inte har laddat in alla Turkiet bilderna i  datan än, och jag ska lägga upp på bloggen när jag blir färdig till det.
Idag har jag och Olle annars käkat på WookHouse. Otroligt gott, men jävligt mättande. Åt även lite sushi där med, har börjat gilla det lite smått.
Bara för att jag inte har några personliga eller överhuvudtaget några bilder alls på olles data så visar jag hur min One Piece ser ut eftersom jag inte hunnit fota mig i den och sådära:
fett ultra super mysig

Kommentarer
Postat av: ebba (:

de är en ziperall va ? jag har också en , i rosa :D

2011-08-08 @ 12:58:26
URL: http://photobyeebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0