Jag orkar inte mer.

Första dagen i skolan och jag känner redan att jag orkar inte, men jag måste försöka mitt bästa. Och denna terminen ska bli bra. Det har jag bestämmt mig för, och det kommer gå bra förhoppningsvis.
Det ända jag är ledsen för är att Olle och jag inte kan ses alls lika ofta längre. Sick sick sick .. Imorgon är det skolfoto, förra året hade jag ju världens utväxt och shit vad fina kläder jag hade ( ironi, jag hade en tjocktröja och svarta tights, uppfinningsrikt ). Får se vad jag kan hitta i min garderob, nu ska jag kila för jag är inte på blogghumör idag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: karin [fotoblogg&vardagsprat] ♥

delta gärna i dagens-blogg som avslutas ikväll, kraaam! :-)

2011-08-16 @ 16:27:21
URL: http://karinwingqvist.webblogg.se/
Postat av: julia

så söt tjej, och väldigt fin blogg!

2011-08-17 @ 15:05:33
URL: http://jjuliastjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0