Nananana ingen vettig rubrik.

Jag såg precis att Statistiken hade sjunkigt något otroligt på bloggen min, så jag tänkte. Ge er ett litet allt i ett inlägg här. Så here u go.
S is for spotify - nej det var inte alls logiskt.
Här har ni min lista med de mest bästa låtarna. Fett or is it ? Hmm nu ska vi se här.. oh fuck. Nu blev det svårt.
Kan ju berätta lite smått om vilken otur jag haft idag ? Som att en viss pojkvän och jag sitter på en lekplats och han kastar spadar med sand, i skon, håret, nacken - awesome feeling. Sen när vi fortsätter gå så får jag för mig att gå i sand. Och jag tänkte inte på att det ösregnade imorse och inatt, och wooops så var hela foten upp till fotknutan nere i kvicksand, fett. Och jag har fått finnar så det ryker, eller nej.. men jag har några som verkligen syns. Tråkigt tråkigt..
Imorgon drar jag klockan 10 till lund, till mormor - som sagt. Jag hoppas på att få shoppa lite med. 
hinner inte mer nu, så jag drar. Vi hörs. Hejdå, haha !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0