Och jag som bara leta efter någonting som aldrig fanns

Har precis ätit världens godaste frukost ( made by me ) stolt är jag också !
Det blev äggröra och där la jag i kokad korv i skivor och paprika i skivor, sen två frallor. En med koktmelvurst (stavningen ? ) och paprika och den andra skagenröra och till det ett glas apelsinjuice. Jag dör så gott det var. Men tyvärr orkade min mage inte hälften.. men jag tog en tugga av allt iallafall. Jag sitter här och myser i min nya One Piece och funderar på och gå o duscha.. får nog bli så antar jag. Sen ska jag packa till olle, packa ner hans presenter han ska få av mig. Jag vet att han aldrig läser min blogg så jag kan väl lika gärna skriva dem här. 6st kallingar och en One piece. Han fick en svart och jag har en grå. NU ska jag duscha, cya

Kommentarer
Postat av: emma

hahah de heter kokt medwurst, o gumman de heter koktkorv. nt kokad:P

2011-08-02 @ 19:05:03
Postat av: yo

söt^^

2011-08-03 @ 23:12:18
URL: http://yosirinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0