om 7-9 dagar.

Så är min jacka på torgkiosken och redo att hämtas, härligt !
Har nu suttit i kanske 2 timmar och pluggat tyska, kan inte direkt säga att det är min speciallit'e. Men måste man så måste man, nu ska jag upp till mitt rum och läsa min läs läxa. Hoppas det går an, kommer säkert fasta i massa annat gud-vet-vad.
Funderar om man ska ringa något samtal, eller inte ?
Nu ska jag iallafall gå, men by the way så fick jag en fråga om vad blogglovin' var. Det är en sida där man kan hålla koll på hur många som följer ens blogg, man kan samt följa andras bloggar och se om dem uppdaterat eller inte, rätt awesome if u ask me.
Hörs snart igen, om inte så gör vi inte det helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0