River en vacker dröm.

Godmorgon, var egentligen meningen att jag skulle följa med mamma till Lund men jag har ingen ork för det. Därför ska jag stanna hemma, men mamma åker med min moster. Careface för er lixom. Idag ska jag försöka träna, ta magtabletter mot min uppsvällda mage, titta teve i min OnePiece och mysa, äta, göra tonvis med skönhetsmasker. Jag kanske delar med mig av någon här ?
If u want me 2. Men jag kan inte vara på datan igen föräns 4 idag eftersom min pappa tog med sig sin dator och det är den jag är på. Den jag är på nu är kevin & pappas stationära. Så sålänge får ni nöja er, ska komma på ideér till inlägg senare !
Ha't bra guy's.
osminkad bild, live with it.

Kommentarer
Postat av: amanda jensen

ooh, vad gulligt du har fräknar :D

2011-08-10 @ 18:30:42
URL: http://brownie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0