Skolfotograferings dag - screw you.

Idag ska vår klass fotas, unlike. Men det går väl an, jag lyckas alltid att få ett fult epic smile på mina kort. Förhoppningsvis kommer det inte bli så, men antagligen blir det faktikskt så. Olle ligger och sussar i min säng och jag sitter på kanten med datan, jag tänkte lägga upp en cambild men nä. Denna datan ville inte det just nu, så jag får väl se om ni får någon bild på hur jag såg ut idag senare. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig men just nu har jag halvljusa jeans och en svart och beige randig långarmad som är pösig, mys. Vill ju inte ha tight tight på mig när skolfotot tas, ser alla kurvor. Även om det kan vara fint ibland.
Men nu ska jag dra, tror jag. Inte för att jag vill dra eller ska göra något speciellt men jag har inget och skriva så det är lika bra att jag sticker, right ?
Puss.

random bild, oredigerad och det ser ut som jag har gult hår i glödlamp's ljus. HEH

Kommentarer
Postat av: Alice ♥

Följ min blogg på bloglovin så följer jag din :)

http://liziy.blogg.se

2011-08-17 @ 10:24:58
URL: http://liziy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0