those simple words hit so hard

Hej, nu blev det att jag satt här igen. Olle köper godis, haha det känns som om ni får den uppfatningen att jag är den über lata i vårt förhållande. "köp godis till mig" typ, men nej. Så är det fatiskt inte, han träffar kompisar då & då och då nöjer jag mig med att vara här och blogga lite smått och vara för mig själv lite. Hellre att han träffar lite kompisar och jag får tid till mig själv än att vi är med varandra 24/7 och gör ingenting och blir uttråkade, right ? Sen kan man inte hitta på saker hela tiden men ni förstår vart jag vill komma.
Just nu har jag ont i högra sidan på min nacke, känns som jag börjar få nackspärr så det är lite mindre bra. Kvällen har bestått av fotbollsspelande, mys, skratt och lite sånt där. Jag och olle spelade " turnering " på hans gräsmatta. Jag förstår att ni tycker det är så himla intressant. Nu ska jag kolla facebook, för er som vill veta vad min facebook är så kan ni söka på : cassi persson
AAA min fot har somnat, måste väcka den med. Puss !

Kommentarer
Postat av: clara

Jag fattar itne hur man fixar headers på blogg.se....

skulle du inte kunna beskriva det??

Skulle varit jättesnällt^^

2011-08-21 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0