ÄNNU EN GÅNG, ANONYMT.

Okej, jag tyckte om att den som skrev från första början sa att den inte menade något illa. Det var snällt skrivet även om den personen fortfarande inte säger sitt namn, men det kan jag ha förståelse för. Jag hade tyckt det var pinsamt. Men sen att det kommer ännu en anonym med annan IP adress som lägger sig i och säger "om du inte tar åt dig ? varför blir du så sur i svaret då ?". Måste man ha tagit åt sig om man är sur? och hur kan du berätta, från en datorskärm att jag är sur? Om du nu ska lägga dig i du med så kan du säga ditt namn och se hur mycket du står för ditt kast. Jag förstår inte heller hur du har ork att lägga dig i mitt liv. Alla har vi komplex, det har säkert du som kommenterade också, have I right or have I right? Därför kan såklart alla bli irriterade när en person säger att "jag borde göra såhär vid mitt utseende" ingen kan säga vad jag borde och inte borde. Omoget att lägga sig i när det var löst och när du inte hade med det att göra, ellerhur? När jag sa innan att jag inte tog åt mig var att jag tar inte åt mig utseendemässigt.
Anledningen att jag tar det här är för att jag inte kan svara er på mail, eller blogg eftersom ni är anonyma.

Kommentarer
Postat av: emilia...

okej , ursäkta för kommentaren då .. ney , självklart inte kan jag veta att du är sur eller någotannat , men så jag tolkar det när jag läser får jag in lite surtkaxigt sådär..

inte samma ipadress , men jag använder 2 olika datorer !

& det är jag emilia som brukar kommentera din blogg lite då och då.

2011-12-13 @ 15:34:47
Postat av: emma

ja då de går ju upp o ner gumman..

har man aldrig vatt utan honom så känns de piss den första veckan men de blir bättre o bättre.

han ringer ju o väcker mig varje dag haha.

ja e lika dan. ska folk störa sig på mig så kan dom först o främst kolla på sig själv o sluta läsa bloggen typ.

du har de väl för fan hur du vill, så länge du trivs med de så e de bra ju

2011-12-15 @ 10:05:57
URL: http://teduashpirt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0