ANONYM, VARFÖR?

Bara så folk har det klart för sig så, jag tar inte åt mig när en människa som är anonym skriver till mig att "du ska göra si och så med ditt utseende för det ser bättre ut då". Finns det inte något bättre ni har för er än att klaga på folks utseende? Jag tycker det är fint med tjocka ögonbryn och jag tycker det ser vackert ut. Jag målar väl tjocka ögonbryn om jag tycker det är fint, makes any sense? Du kanske tycker att det är finare med mindre men det ser inte bättre ut för mig om du tycker det. Och jag tar inte åt mig om du är anonym, hade det varit någon jag känner, eller någon som iallafall nämnt sitt namn, mail adress eller blogg så hade jag kanske tagit åt mig. För då hade denna personen stått för sin åsikt. Men du gör tydligen inte det för att du, Miss/Mrs anonym. Men om du nu ska klaga på mitt utseende så kan du säga ditt namn, mail adress eller liknande. För det är så otroligt omoget att ta det via en anonym kommentar.
"Du borde inte rita dina ögonbryn så stora" det var det dummaste, du borde inte. Det finns ingen lag på hur stora ögonbryn man kan ha så kom inte och säg till mig vad jag borde och inte borde. Jag tycker personligen att man ser mer "onskefull" ut i smala ögonbryn och man ser yngre ut i tjocka. Tyck vad ni vill men det är min åsikt och den står jag för. Jag vill inte starta en diskussion men snälla, mogna till och stå för vad du tycker. Men kom inte som anonym och säg till hur jag borde och inte borde se ut, slutpunkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag menade inget illa, du får ha dom som du vill. det var bara ett förslag och hur jag tyckte..

2011-12-11 @ 19:12:52
Postat av: cassandra

Så bra, men kommentera som vem du egentligen är nästa gång du ska kommentera någons utseende.

2011-12-11 @ 19:24:45
URL: http://cassandraperssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du inte tar åt dig ? varför blir du så sur i svaret då ?

2011-12-12 @ 17:01:56
Postat av: emma

för helvete har folk inget liv??:O

hon blev nt sur hon skrev bara hon tar nt åt sig..

de e två helt olika saker lixom..

vill hon ha ögonbrynen på de viset så e de väl hennes problem. hon trivs kanske med de så o man måste prova nått nytt istället för o va i samma bubbla varje dag..

du som kommenterar verkar nt va nöjd med dina egna ögonbryn df du hoppar på andras. MEN KEEP ON COUSIN BECAUSE YOU´RE BEAUTIFUL NO MATTER WHAT

2011-12-13 @ 21:59:06
URL: http://teduashpirt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0