DAG 16 – MIN FÖRSTA..

Min första..
Bästavän, hette Beatrice tillberg och jag lekte med henne varenda dag, i timmavis. Vi gjorde filmer, sjöng låtar och vi drömde om att starta ett band (hur coolt som helst eller hur?)
Kärlek, hette och fortfarande heter Olle Johan Alfons Nilsson. Han har fått mig att inse vad kärlek är och han accepterar mig hur jag än är. Hur konstigt jag kan beté mig, hur arg jag kan vara på honom. Han är världens underbaraste och det känns omöjligt för mig att sluta älska honom. How sweet? Klicka här för att komma till hans facebook.
Outfit som jag la in i någon blogg över huvudtaget såg ut såhär:
Jag kunde inte förstå frågan sådär as bra men antar att man skulle skriva random saker om något som har hänt för första gången förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0