DAG 18 – NÄR JAG BLIR STOR..

När jag blir stor vill jag bli något, jag vill skaffa barn, familj och ha ett underbart svensson svensson liv. Alla verkar vilja resa, flytta ifrån stället och leva ett annorlunda och utåtriktat liv men jag vill inte det. Jag vill leva som min mamma och pappa gör. De bor i ett lagomstort hus, har 2 ungar, och åker på semester vartannat år. Jag tycker om det livet. Men samtidigt vill jag absolut inte bo kvar i Tyringe, det är en riktig pundarby enligt mig och jag tycker att de flesta som är ute på kvällarna är knas. Så jag föredrar att flytta någon annan stans, men jag vill samtidigt bo någonstans där det finns affärer, hobbyaffärer, klädaffärer och mataffärer. Jag tycker att helsingborg är en otroligt mysig stad men det är dock dyrt.
äh, när jag blir stor vill jag bli en ninja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0