DAG 22 – SAKER SOM GÖR MIG FÖRBANNAD.

1.När människor i ens närhet inte håller sina löften, brist på respekt.
2.När jag sviker människor eller gör andra människor ledsna, det gör mig grymt förbannad på mig själv.
3.När folk klagar och tycker synd om sig själva, en liten mängd gör vi alla någon gång. Men folk som nästan skryter om att "jag har det så dåligt, är så ledsen, orkar inte mer!" Det gör mig förbannad, attentionwhores.
4.När folk är otrogna, eller så mycket som stöter på någon annan när de har en partner. Tycker det är så himla dålig stil och inte respektfullt alls. Jag ska inte lägga mig i andras förhållande men det gör mig ändå pissed off.
5.När människor stöter på en person som har en partner, jag kan inte nog poängtera hur otroligt äckligt det är. Och hur mycket sånna personer förstör. Jag tycker det är lågt och jävligt orespektfullt. Jag kan verkligen inte ens tänka tanken på att förstöra någon annans förhållande sådär. Jag blir riktigt förbannad. Och vissa ska ta åt sig jävligt mer än andra.



Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

sv; tack :D

hihi tack igen :D

2011-12-07 @ 15:19:33
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Emily :)

SV; Det gick jätte bra men tog en jävla massa tid :p Det är inte så svårt för att dom har en video på hemsidan där dom förklarar och det är ganska tydligt förklarat :) Om du har någon kompis/syster/släkting eller nåt som har tålamod så ska du absolut göra det hemma. För det krävs någon som har tålamod annars kommer det inte bli bra , jag lovar. Man måste va petig och noga ^^

Jag gjorde de hemma för att det är så sjukt dyrt att göra det hos frissan, kostar mellan 2-7 tusen. Beroende på vart du gör det och hur många slingor du sätter in. Jag hade ju 100 slingor och det är ju sjukt dyrt hos frisören :o Nackdelen med denna typ av hårförlängning är att du kan få riktigt ont i själva huvet och det sliter som fan på ditt hår när du tar bort det. Du måste nästan dra bort dom för det e ju typ lim aktigt längst upp. :)

2011-12-07 @ 17:44:59
URL: http://adifferentheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0