DAG 30 – BIKTSTOLEN.

Antar att detta är sista dagen för min lista, tyvärr måste jag skynda mig men jag ska göra det hyfsat bra ändå.
Biktstolen, det är en sådan sak där man går in och berättar alla sina hemligheter för en präst right? Men nu har jag ingen stol, bara en säng som jag just nu sitter på - jag har inget litet rum som jag kan sitta i, bara mitt mysiga rum.  -Jag har ingen präst utan istället en sovande älskling bredvid mig.
Är det så bra att berätta alla sina hemligheter på bloggen, allt man tänker och allt man vill & inte vill. För mig är det inte riktigt okej men jag kan få ur mig ett och annat.
Mina komplex - Jag tycker att min näsa är för stor, jag tycker mina lår hade kunnat vara mindre, jag tycker att mina fingrar är knubbiga, jag tycker att min ansiktsform gör att jag ser ut som ett litet barn, jag tycker att jag inte har snygga korver. Det var lite ointressant eller hur? Men här kommer lite mer konstiga sanningar.
- Jag sover alltid med ansiktet mot det närmaste fönstret, för när jag var liten såg jag en film/bild där det låg en flicka och sov med huvudet intill väggen och fönstret bak henne flög ett spöke. Så det har satt sig i mitt lilla huvud och är still there.
- När jag var liten var jag tvungen att säga "love u" till mamma och pappa innan jag skulle sova, för tänk om något hände dem under natten? då var mitt sista ord till dem att jag älskade dem, och det kändes tryggt då.
- Jag går alltid upp tidigt, kan vakna vid 7-9 på en lördagsmorgon
- Jag tycker att killar i denna åldern är omognare än min 5 åriga kusin, bortsett från Olle, han är mogen & söt.
- Jag har aldrig kallat någon glåpord om det inte varit på skoj.
- Jag har aldrig kallat min mamma eller pappa för någonting, inte ens "håll käften".
Detta var inte så mycket hemligheter, mer sanningar. Men jag gillar inte att avslöja hemligheter, kanske då och då i bloggen men inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0