JAG BLIR SÅ DUM AV DIG.

Snart blir det mat sen kommer Olle, tror jag, vet inte. Idag vaknade jag hos Cajsa, åt frukost och senare kollade vi film. På kvällen blev det gott om skratt & prat - ni är härliga tjejer! Jag har inte hunnit med så mycket idag, när jag kom hem så åt jag lite, sen tränade jag sammanlagt 50 minuter på löpbandet och det kändes otroligt skönt att duscha efteråt måste jag säga. Humöret har definitift inte varit på topp de senaste dagarna, igår var det bra men nu har det sjunkit igen, jag tänker alldeles för mycket.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Både du och Cajsa är toppen, detta får vi allt göra om !

Behöver du prata så är jag bara ett sms ifrån stumpan !

2011-12-11 @ 19:08:44
URL: http://photofocus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0