LOVE ME LOVE ME.

Jag har haft en otroligt dålig och förjävlig dag.
1. Arrive at school och blir såklart sen till den första lektionen där vi har PROV-typiskt.
2. Jag får en förkyldnings attack = rinnande näsa, nysande och kliande ögon som rinner.
3. Var tvungen att slita igenom skolan till lunchen då jag slappnade av lite iallfall. (för en gångs skull).
4. Efter det så somnar jag nästan av utmattning resten av skolan.
5. Kommer hem och ska göra mat till Kevin och mig, det visar sig att jag står i en timme. Gör en korvgryta med couscous och äter min goda mat som faktiskt blev lyckad. (forever alone).
6. Somnar nästan av utmattning (igen).
Det är inte min dag idag. Och om en timme ska jag börja packa det sista för då ska jag bege mig till hässleholm. Imorgon är det ännu en dag med skola, pain in the as.
dålig bild på varmchokladmjölk, livet vill inte som jag vill just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0