START OF SOMETHING NEW.

Jag har bestämmt mig. Jag ska inte använda mig utav löshår lika mycket längre, jag ska försöka dra ner på det trots att jag inte vill. Jag ska försöka att odla långt hår trots att jag vet att det inte kommer gå.
Jag har skaffat mig en massa tips på att få håret längre och mamma ska köpa lite saker så hon hjälper mig på traven. Sen ska jag spara pengar till en riktig hårförlängning som sitter i och inte clips som jag har. Jag kommer använda mig utav löshår ibland, jag ska inte sluta tvärt av. Jag ska dra ner på det och göra mitt vanliga hår en tjänst och försöka sluta platta, locka, våga och föna det. Det har blivit riktigt slitet och jag vill kunna gå utan löshår och inte skämmas. Jag har också bestämmt mig för att ta tag i min vikt och få mig att bli mer nöjd, pigg och glad och jag vill inte längre gömma mig bakom stickade pösiga tröjor och göra till mig. Jag ska inte gå runt och skämmas, jag ska göra något åt det helt enkelt, och det börjar idag. Så nu sitter jag med ägg i håret och låter det verka i en halvtimme eftersom ägg tydligen gör håret glansigare. Jag ska snart springa på rullbandet och kanske kolla någon bra film samtidigt, låter perfa.
Jag har även skrivit en lista på things to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0