THOSE SIMPLE WORDS HIT SO HARD.

Jag är hos Olle nu, ska snart sticka hem tror jag, måste fixa inför ikväll då mina kära vänner ska komma. Jag har uppdaterat grymt segt med det är pga att det är så mycket just nu. Känslomässigt, men jag hoppas ni förstår (känns som om jag alltid säger det). Nyår, 2012 - låter läskigt, eftersom man hört så mycket propagada om att jorden ska gå under på något lustigt vis.
sommras, blond.
när jag och olle tältade i sommras.
när vi fixade mitt hår för några dagar sen, jag och mammi.
resultatet!
här ser ni också resultatet.
tjocka bulldoser fingrar, färgade utväxten och de visade sig att mitt hår blev typ nästan svart, gillar det lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0