TODAY'S TO DO.

Idag ska jag förmodligen:
Köpa löshår, nail hair eller vanliga clips är inte bestämmt.
Göra mig klar, fota och testa min nya reflexskärm.
Pyssla och sätta in foton i min nya fina fotobok.
Göra ett X antal blogg inlägg.
Åka till Olle och byta julklappar.
Käka pizza med pojken.
Såhär ser jag ut just nu, halv sminkad. Ögonbrynen ser knas ut, men det är bara för att jag rynkar pannan + att dem är i ofokus på bilden, för er som bryr er.
Jag har också gjort en liten handle lista som jag ska ha med på onsdag, och på den står det :Lösnaglar, BH & trosor, Kläder, Strumpor, Parfym (kanske)
Fick nämnligen presentkort igår och det får man använda flitigt nu när jag har möjlighet. På Tisdag åker pappa & jag in till telenor och fixar med simkortet och då, då kan jag börja använda min iphone, så bra så bra så bra. Men nu ska jag nog ner och ta frukost och även kolla på film/tv. Woop woop.

Kommentarer
Postat av: emma

bra du skrev de om ögonbrynen annars hade väl nån kommenterat de:P o klagat haahah

2011-12-27 @ 09:14:58
URL: http://teduashpirt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0