bara för att vara en aning seg.

Jo jag känner att jag ibland har brist på saker att skriva om, saker som inte är så vardagliga. Jag åker inte precis och räddar världen varannan dag eller sådär.
Så bara för att de flesta som bloggar la in denna listan i novemer-februari mellan de månaderna tror jag. Så lägger jag upp den nu, enjoy !

Dag 01 – Mina hårfärger/frisyrer.
Dag 02 – Jag visar gamla bilder.
Dag 03 – Hetaste hårtipset.
Dag 04 – Videoblogg.
Dag 05 – Mitt livs kärlek.
Dag 06 – Dagens outfit/facelook.
Dag 07 – bästa tips.
Dag 08 – Hemlig tävling.
Dag 09 – Mina drömmar.
Dag 10 – Favoritplaggen.
Dag 11 – Hur sminkar jag mig?
Dag 12 – I min väska.
Dag 13 – Bästa citaten.
Dag 14 – Mina rädslor.
Dag 15 – Dagens filmtips.
Dag 16 – Min första...
Dag 17 – Bloggar jag läser
Dag 18 – När jag blir stor..
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Pinsamma bilder.
Dag 22 – Saker som gör mig förbannad.
Dag 23 – Saker som får mig att må bra.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Bästa youtube-filmen.
Dag 26 – Jag vill ha...
Dag 27 – Mina spotifylistor.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Något att minnas.
Dag 30 – Bikstolen.

And let's begin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0