Billigt billigt !

Har tillbringat förmiddagen på en urvarm marknad, varmt och.. varmt. Jag köpte 4 batterier till kamera blixten, olikt mig ? Jag brukar inte vilja gå ifrån affärer ( in this case Marknad ) utan att få med mig något plagg på kuppen. Men nix, hittade dock en awesome klädaffär utanför marknaden, men där stannade man inte så länge. Skulle testa några snygga marin färgade shorts, men röven var dock FÖR stor för shortsen. Det sa " krrrr " och sen var där hål i dem. SNABBT UT UTAN ATT NÅGON FÅR REDA PÅ'T ! Men vi köpte nötter, det är gott.
Nu ska jag chilla framför några bra avsnitt av vänner, träna lite, duscha, äta nötter.
Vi hörs kanske imorgon, puss

bild från hemmaplan.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-07-26 @ 13:37:10
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0