brother 'n' sister

Nu är jag hemma, Olle stannade hos sig. Och Kevin min tvillingbror har kommit hem från hela två veckor i england ! Har faktiskt kännts lite tomt här hemma utan han faktiskt. Senare käkar familjen kinamix ( love love love ) och myser framför tv:n och datan för mig då, eller halft. Jag sitter och kollar tv då och då, MMM  jag gillar att lata mig.
På lördag vid tolv tiden ska jag till kyrkan och kolla när kevin konfrimeras, sen blir det lite mat här hemma, sen på natten vid halv tre tiden ska vi åka bil till flygplatsen i malmö och åka därifrån till TURKIET. Känner både längtan efter sol, bad, havet, marknader, maten - men samtidigt panik och ångest för att vara utan baby i TVÅ hela veckor, utan hemma, utan sune ( tha' cat in da' house ).
Får försöka tänka positivt när jag är där och försöka ha så kul jag kan, hoppas det går fort !
Nu ska jag spela minecraft,  vi hörs folket !

En bild som får mig att se ut som ett litet barn med tjocka kinder, fijnt


Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

svar; det är bara bra hur är det själv? :)

2011-07-09 @ 18:23:57
URL: http://sandrasofiaa.blogg.se/
Postat av: felicia

vart i turkiet ska ni ? :)

2011-07-10 @ 22:03:37
URL: http://ffeliciaerixon.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0