Cassi ? Who's that ?

Precis, vem är jag ?
För er som inte vet att jag haft en blogg innan denna så vet ni det nu, jag bytte till en ny blogg men jag har kvar min gamla ifall ni vill ta reda på lite mer om mig, så bara klicka här : www.cassisfreakin.blogg.se
 Annars så skriver jag några rader här !
Cassandra, det är jag. Men mest känd som Cassi, vilket är mitt smeknamn. Mitt efternamn är persson som ni kanske listat ut, eftersom det är "cassandraperssons.blogg.se" som denna bloggen heter. Hmm, mina intressen är väl att fotografera och rita. Men mest fotografera, min kamera heter NikonD3000 + 2 objektiv, awesome right ? Jag har en kisse, asså katt. En bror och mamma & pappa. Jag har väl ett rätt vanligt liv, suck.. men det är väl rätt så trevlig ändå serrö ! Jag har även en pojkvän sen 1½ år tillbaka, love him very very much !
Här i min blogg kan du väl läsa om tips, mitt liv, kläder, mode, och skönhet - vadå tjejblogg ? Any väg..
sen kan du titta på mina bilder såklart, hoppas att ni tycker om min blogg. Ha det bra M8's !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0