Dag 01 – Mina hårfärger/frisyrer.

jag har bara några bilder på mina hårfärger jag haft på denna datan, resten är på min stationära som jag ALDRIG använder.
Men i 6:an var jag blond med en svart slinga i luggen ..

sen avfärgade jag den, skaffade lugg, sen växte luggen ut och den här lilla fjortis-cassi upptäckte löshåret, wonderful.
och förlåt cajsa om du inte ville vara med på bild, jag kan ta väck den om du vill, bara säg till !

sen tänkte jag bli ljusbrunt, men det blev en konstig äcklig färg istället

då bestämde sig lilla cassi för att få en bättre ljusbrun ton och lyckades.. njä sisådär, lite orange här och där.

då färgade jag det mörkbrunt som snabbt blektes och fick en lite grön färg, fijnt

då blev det, uttjatat med att försöka få en bra brun färg, så vips blev hon blond igen. Skaffade lörhår igen och ser hyffsat bra ut i håret, men jag tänker på att färga det brunt..
och i hemlighet, faktiskt svart. MEN DET SKA JAG INTE, jag vet att it will not fit me.
Men jag är lite frästad må jag säga.


Kommentarer
Postat av: yo

alltså snygg!

2011-07-10 @ 22:35:25
URL: http://yosirinan.blogg.se/
Postat av: Rogah

Omg, vilka fina ögon! =o

2011-07-11 @ 18:01:21
URL: http://rogahheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0