Dag 04 – Videoblogg. - screw you Dag 05 - Mitt livs kärlek. ( ! )

Dag 05 - Mitt livs kärlek.
Olle Alfons Johan nilsson är mitt livs kärlek, min själsfrände, min älskling, min bästa vän. Vi är som gjorda för varann. Vi bråkar inte alls ofta, och när vi väl får in små tjafs ( som vilket par som helst får någon gång under perioden dem är tillsammans ) så säger vi förlåt direkt.
Vi kan få för oss små lekar ibland. Om det är tyst och vi är i en folkmassa eller går på stan eller något, och håller hand. Så kan jag trycka i hans hand en gång - och han trycker tillbaka. Osv, tillslut skapar vi ett beat.
Och om han stampar med fötterna " bom bom - bom  bom bom - bom " (oförståeligt I know) så kan jag börja sjunga till beatet på skoj, typ " we will rock you " ni vet den "Buddy youre a young boy, make a big noise playing in the street gonna be a big man some day. You got mud on your face, you big disgrace - Kicking your can all over the place " . Haha okej ni kommer nog bli lite förvirrade av förklaringen men hur som helst.
Små saker som de flesta hade tyckt var töntiga kan vi göra utan att skämmas. Han får mig alltid att skratta och han gör mig alltid så glad. Jag älskar hur han skiner upp när man säger något han gillar. Hur han är så otroligt gullig och får in små charmiga repliker. Om man frågar hur han mår så säger han " bra, jag har ju dig " så söt !
jag kan inget annat säga än att jag har världens finaste, underbaraste, mest perfekta pojkvän. Jag jag kan utan den minsta tvekan i rösten säga att han är den jag vill spendera resten av mitt liv med, på riktigt. Olle nilsson är min livs kärlek - jag hoppas att jag är hans också.

den ända puss bilden jag har på mig och olle på min data, den är fail. Men jag bryr mig inte. I love him.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0