Dag 09 – Mina drömmar.

Mina drömmar, eller min dröm ?
JAG FÖRSTÅR INTE FRÅGAN, menar du en dröm man drömmer när man sover eller en dröm man drömmer om, dag drömmer. Som när man var liten " jag ska bli en prinsessa när jag blir stor " lixom. Hmm.. jag kan väl klämma in båda lite fint här.
Dröm man drömmer, på natten. Jag kan ju börja med den värsta drömmen jag haft, den hade jag faktiskt denna månaden. Jag drömmde att jag var i turkiet, saknade Olle så in i bomben. Sen när vi satt på planet hem efter två veckor var jag helt exalterad, happy face X1000. Sen när jag väl var hemma och skulle träffa min älskling. Så ville han inte mer, han sa i drömmen att han hade träffat en annan men att han hade gjort slut ändå. Den kändes så verklig, jag trodde det när jag vaknade och jag var hur ledsen som helst. Jag orkar inte berätta mer för det gör mig bara orolig, hatar det.
Den värsta drömmen jag hade när jag var liten var att kapten krok tog mig till fånga och jag vaknade av att jag skrek " MAMMA, PAPPA, MAMMA, PAPPA " i sömnen. Sött eller läskigt ? njee, lite mer åt det läskiga hållet.
Sen en dröm, en önskedröm. Det är såklart att leva mitt liv med olle, leva ett hyffsat normalt liv, och lite sisådär. Jag vet att jag inkluderar Olle i allt  jag säger, men I can't help it. Jag är så fruktansvärt kär i honom.
GULLIG JAG EEER, men iallfall. Nu ska jag fortsätta fotografera och lägga kort med mamma, A-HA A-HA
Idag fick jag för övrigt manikyr med gel, asnajs. Inga jävla fejk naglar som bara ramlar av, detta är sån manikyr som baseras på ens egna.
Sen när vi ätit ska vi gå längs stranden till Side stad och shoppa lite, ha't bra !

Kommentarer
Postat av: Cajsa Bengtsson

Det verkar som att ni har det bra i Turkiet :)

Jag såg vad du hade skrivit till mig på facebook. Johanna, jag vet knappt. Det går lite upp och ner.

Jo, vi får träffas du och jag. Hlmfestivalen kanske ? (: Hör av dig när du är hemma, tösabit.

Ha det bra i solen, för hos dig är den dubbelt så stor ! kram <3

2011-07-18 @ 19:18:42
URL: http://cajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0