En till fråge-kommentar = happy face.

såklart ni kan fråga en massa fastän jag inte har frågestund. Och om ni inte har någon blogg som jag kan gå in på eller om ni frågar anonymt så tar jag upp det här, in the inlägg.
såå, today's guestion :
Mitt löshår har jag köpt Här alltså Rapunzelofsweden. Jag har testan 3 ställen, för jag har bara bytt det tre gånger. Det första kommer jag inte ihåg var det var från men det höll rätt så bra. Jag färgade det säkert 3 gånger och det höll. Men efter ett år, så började löshåret tappa toppar och det blev dubbelt så kort tillslut. Det andra kommer jag inte heller ihåg men det hända samma sak där, höll inte alls lixom. MEN detta löshåret är " remi-hår " med det menas det att allt hår går rakt ner, så det blir svårare för håret och trassla ihop sig. Dock är det ganska dyrt. För mitt kostade det 1000kr med frakt och med isydda clips när jag fick det. Men leverans tiden var lång, dem hade inte löshåret på lager. Så jag fick först vänta en vecka, sen två en blev det en månad. OCH SÅ NÄR JAG FICK DET VAR DET FEL FÄRG. Men som tur var så kunde jag skicka tillbaka det efter som jag inte öppnat plasten. Och inom kanske 3 dagar så var mitt löshår i brevlådan, service ? yes.
Så leverans tiden OM dem har löshåret på lager är cirka 3 dagar - en vecka.
Jag tror det är detta löshåret jag beställde.
Så varsågood, jag e uppe med tuppen. Blörk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0