Från en sekund till en annan.

Nu sitter jag hos olle, ja.. jag sa att vi inte skulle höras föräns imorgon men det blev nu EFTERSOM olle är ute en runda med Fille. Fille ska nog sova här inatt med oss, minecraft - all night long ♥. Hursomhelst så sitter jag och drar håret förjäves bakom mitt jävla öra varannan sekund eftersom jag inte har någon klämma att sätta upp den i. Sitter och små svär lite här och där, busigt eller? får låta luggen växa till sig riktigt eller klippa den kanske.. ?
Äh nog tjatat om mitt hår, careface typ. ÅH jag kände mig som en kille när jag skrev det. Nu vet ni det, så ta fram era antecknings-blogg och skriv skriv skriv ! Nä, skojar.
Jag har inte något mer intressant att komma med förutom att imorgon är det bara en vecka kvar tills jag ska till Turkiet, awesome !
Men ska vara där i två veckor så jag kommer sakna alla här hemma, särskillt min Olle. Men hur härlig är inte känslan av att träffa och krama om någon man saknat riktigt mycket ? Och man måste lida lite och sakna personen om man ska ha den känslan, right ? så jag får stå ut !
Tyvärr kan jag inte komma med någon bild för jag är ju på Olles data, inga bilder där.
Nu ska jag gå för Olle och Fille kommer när som, Ha det bra peep's !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0