Hår färgning ?

Såg just nu att jag fått en kommentar, för det första så : Tack gullet ! blir superglad av att höra att du gillar min blogg !
Och för det andra, din fråga :
Jo, jag har ju faktiskt blont hår som narturlig hår färg. Men jag har ju haft brunt innan och det var väldigt jobbigt att färga tillbaka.
Jag använde mig av lite olika produkter men resultatet blev dessamma: orange-blond  -  som dem flesta får när man färgar tillbaka håret till blondt från brunt.
Men ett märke som är otroligt bra för mitt hår är MOOD
Det är jätte bra ! Dock kliar det rejält när man har det i håret. Jag använder " Mood Slingor " men jag köper två paket och tar i båda lite hur som helst i håret. Så där har du det sötnos !

Kommentarer
Postat av: Anonymos :)

Tack så hemskt mycket :)



Jag är också blond i mig själv :) , men gillar inte riktigt det längre så ska färga om de , tack åter igen :D

2011-07-28 @ 17:05:57
URL: http://jjuliakristensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0