"Home is where your heart is"

Nu ska jag lägga ner datan för att snart krypa ner till kojs, jag orkar inte vara vaken nu. Så vi hörs antagligen imorgon morgon, men kanske en dagens outfit  eller sådära..
Sen vid 12 ska jag och mamma, pappa till kevin som är i kyrkan och konfrimerar sig. Sen efter det kommer släckten till oss, och Olle. Sen på kvällen vid tio tiden så skjussar mamma hem Olle och jag säger hejdå till han. Sen ska jag hem och sova - SEEEN vakna klockan två tror jag, så ska vi åka till flygplatsen i Malmö klockan halv tre. Sen vid fyra skulle vi göra något, sen vid sex tiden går planet. Och det tar ungefär 3 eller 2½ timmar till Turkiet så vi är väl där vid nio eller halv nio på morgonen. Sen har vi en LÅNG dag framför oss, packa upp. Kolla poolområdet, kanske blogga lite. Snacka med olle och säga att jag kommit fram och lite så. Sen ska vi väl slappa antar jag, går ut och käkar på kvällen. Fijnt, hoppas allt går bra och framförallt snabbt. Men man får se det positivt. När vi väl är där så är det gjort, och när vi käkat på kvällen är det gjort. Sen är det bara 13 dagar kvar. Hoppas att det går snabbt ( än en gång ).
Ni får gärna komma med peppande kommentarer för jag skulle behöva piggas upp lite. Skulle varit snällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0