Okej klockan 07:30 är förståeligt att vakna till, men 04:10 ?!

japp, jag mår wierd idag. Vaknade astidigt och klarade inte av att somna om, en minut kändes som en evighet. Antar att det är för att jag åker imorgon. Jag vill verkligen inte nu, men så får det vara. Usch.. vaknade av en mardröm också, ännu bättre ?
Jag drömde något äckligt, men innan det drömde jag att Olle gjorde slut med mig efter jag hade kommit hem från Turiet. Sånt gör mig förvirrad och orolig, så jag får snacka med honom imorgon eller idag och kanske få lite tröst. Mina ögonlock är svullna och tunga och jag känner att jag vill sova, men kan inte.
Idag kanske jag får träna eller något, sen ska jag färga håret - lite ljusare. Sen får jag väl vika kläder som jag ska ha med mig i resväskan imorgon. Sen ska jag hjälpa mamma med att baka och göra smörgås-tårta för släkten kommer imorgon och ger kevin presenter för han konfrimeras vid 12 på morgonen. Mycket nu, och nu har jag ont i mitt tandkött. Idag är det inte min dag, vilket det inte var igår heller. Det påverkar bloggen rätt mycket tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Alexandra :)

fin bild och fin blogg! :)

2011-07-15 @ 18:31:24
URL: http://smurfensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0