Precis så det ska vara.

Ligger och har fixat lite med bloggen, men den är LÅNGT ifrån klar. Pjuuh, jag trodde inte att det skulle vara så jobbigt. Men det känns som om allt MÅSTE vara perfekt, men det behövs väl inte. Jag får fixa efterhand, DATASNILLET NUMBER ONE - det är jag det, verkligen. Nu ska jag ladda in lite bilder på bloggen sen ska jag nog bara chilla, slappa, sega, dega vad ni nu kallar't. Olle ligger bredvid mig och sover, så söt. Bara för att jag väckte honom imorse och tjatade om frukost. HEHEHE. Igår sov jag & Olle över med Eddie, när vi kollade på tv så somnade jag och olle låg på min rygg och somnade där också. Rätt gulligt, vaknade med alla kläder på, på fel sida av sängen - trötta ? NÄ inte alls va.
Nu ska jag ner och hämta kameran och kamera sladden, stay tuned folk's !


Kommentarer
Postat av: clara

riktigt fin blogg !

2011-07-07 @ 20:01:50
Postat av: yo

ALLTSÅ SÅ SNYGG DU ÄR!!!

2011-07-08 @ 18:54:37
URL: http://yosirinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0