Tell me again, was it love at first sight ?

allt för idag M8's. Nu ska jag glutta på Family Guy och längta sönder till käket ikväll, fast jag inte är hungrig så är det gott som fan. Känner att jag får fasta i en månad när jag kommer hem, så mycket hull jag fått på magen. Äh semester heter de ju. Annat ord för " äta-sova-slappa ". Vi hörs väl imorgon, hejdå peep's.
" Jag har gått för långt, kan inte sluta gå. Hjärtat sitter utanpå, slår inte som de brukar slå.
I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år. För ljus att nå, så djupa sår.
Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om, men jag vänder om än en gång.
Orden fastnar havvägs jag vet inte hur jag bär mig åt, samma gamla visa men vet inte vad det är för låt. "
 Daniel Adams-Ray - Förlåt Att Jag Aldrig Sagt Förlåt ♥

Kommentarer
Postat av: juliakristensson

var har du köpt ditt löshår & vad kostade det ?

2011-07-29 @ 16:56:14
Postat av: Cajsa Bengtsson

Söt du är, semester är äta-sova-slappa, men det är ju sant ! ((:

Kul att höra att du läser min blogg (visste jag redan lite sådär) men jag är artig och skriver såhär tillbaka :)

När hlmfestivalen är, jag tror att det är helgen innan skolan börjar, nåt sånt. Japps :) pusshej!

2011-07-29 @ 20:42:31
URL: http://cajsasdagar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dina bilder är så sjuuuuukt fina!! Och ditt hår är också jättefint!! :)

2011-07-31 @ 18:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0