No better and no worse

delfiner gånger TVÅ.
Jahaaaaaa, om ni följt min blogg dem senaste dagarna så tror jag att jag har nämnt att vi varit på en Båttur ut i havs och såg delfiner. Om inte så nämner jag det nu, det var otroligt fint. MEN idag när vi skulle ner till stranden, jag vet inte var hon var.. halv åtta i svensk tid kanske ?
där satt vi i solstolarna som var längst in till vattnen, maybe 3-4 meter ifrån vattnet från havet. Och då, kanske bara 50 meter ut, om inte mindre. POFF - en delfin !
Den hoppade och hoppade och det verkade bara vara jag, mamma, pappa & kevin som såg den. Grymt fräckt var det iallfall. Vi såg den hoppa kanske 5 gånger sen försvann den, sen efter 5 min så såg vi två.
Det var en upplevelse. Jag var helt enkelt tvungen att säga det.
Nu ska jag duscha tror jag, sen ska vi ner och käka. Jag vet att uppdateringen här nere suger men vem sitter inne vid datan och nördar när man kan ta vara på sol och bad här i turkiet medans det är skitväder hemma i sverige ? Jag har bränt mig ytterligare dag, uuhuhuhuhu - smärta. Min arm är rosa av kylbalsam, det dämpar lite.
Nu ska jag duscha, imorgon är det bara tre dagar kvar. Saknar Olle något enormt.
Just because I'm losing
Doesn't mean I'm lost
Doesn't mean I'll stop
Doesn't mean I'm across

Just because I'm hurting
Doesn't mean I'm hurt
Doesn't mean I didn't get what I deserved
No better and no worse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0