BARA LUKTEN GÖR MIG SVAG.

ALLMÄNT:
1. Namn? – Cassandra Marianne Cecilia Persson
2. Exakt ålder? – 15, fyller 16 den 12 september 2012
3. Vart bor du? – Tyringe
4. Bor tillsammans med? – Föräldrar, min katt och min bror.
5. Husdjur? –  en kissemiss.
6. Färg på ditt hus? – Typ blågrå och rött trä, haha.
7. När är du född? 1996, 12 september
8. Klass? – 9an
9. Vilket år tar du studenten? – orka räkna.
10. Något jobb? – Nej, friiii som en fågel.
11. När ska du sova ikväll? – Amen hallå
13. Duschat idag? – Nej, gjorde det igårkväll
14. Kramat någon idag? – Nej (forever alone)
15. Pussat någon idag? – Nej (forever alone)
16. Vad har du ätit?- Nothin'
17. Dagens klädsel? – Mysbyxor & stor tisha, ska byta senare.
18. Dagens smink? – Inget hittils
19. Dagens sötnos? – Min katt som ligger och drömmer att han äter, så han tuggar i sömnen!
20. Dagens roligaste? – Klockan är för fan 07.13 nu, ingenting är roligt.
21. Har du många vänner? – Ja, de räcker.
23. Vem kramade du senast? – Pappa :)
24. Vem pussade du senast? – Ollebulle.
25. Hur många har varit otrogna med dig? – Ingen förhoppningsvis.
27. Har du pojk-/flickvän? – Fuck yea
28. Vem pratade du med i telefon senast? – Kommer icke ihåg, Jossan tror jag.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? ORKA KOLLA, ÖÖAAAH.
31. Film? – Vadå film? Senaste jag såg? eeeeeeee..
32. Låt? – Den jag lyssnar på nu ? Kelsey (aukustisk version) - metro station
33. Mat? – NOTHIN'
34. Dryck? – INGET.
37. Stad? – Vadå stad :(
38. Land? – Länder är fina.
39. Ämne i skolan? –  NADA, NOTHIN' INGENTING.
40. År? – 2011
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – Haha, vet inte ?
42. Drickan du drack? – Vatten.
43. Gången du spydde? – Det vet mina vänner.. HAHA
44. Gången du grät? – Det vet mina vänner också, pff!
45. Pizzan du åt? – Jag kommer inte ihåg och nu vill jag ha pizza :(
46. Gången du var i göteborg? - aldrig varit, är jag efterbliven nu ? :(
47. Gången du var i stockholm? – Har bara varit där en gång och då var jag liten
48. Gången du var hög? – Hehehe aldrig.
49. Personen som såg dig gråta? – Olle, my friends.
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? – Vitt, eller svart.. eller nej vit, ja vit.
52. Hund eller katt? – Både och.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Varför inte festa sen efter det mysa ? :)
54. Tv-spel eller datorspel? – TV-spel, men om det är the sims 3 så dator såklart.
55. Singel eller upptagen? – Upptagen.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Palla någon av dem.
58. Ragga eller bli uppraggad? –  Bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – inget, båda suger och är dåliga försök att få till sig tittare bara för att det är mycket naket och människor som skämmer ut sig.
60. Svart hår eller blondt? – Svart tror jag, men blondt är också fint.
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda är fina.
62. Choklad eller lakrits? – Choklad, CHOKLAD.
63. Göteborg eller stockholm? – Stockholm tror jag, eller ?
64. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? – Coca Cola, aha aha i like it.
66. Pizza eller kebab? – KEBABPIZZA?
67. Randigt eller prickigt? – Randigt.
68. Älska eller älskas? – Både och såklart.
69. Leva eller dö? –  Leva, absolut.
ANTAL:
70. Personer du älskar? – Orkar inte räkna.
71. Personer du hatar? – Ett litet antal som jag verkligen hatar.
72. Personer som sagt jag älskar dig? – Många.
73. Personer som hatat dig? – Inte många, men hater's gonna hate.
74. Glassar du ätit på en dag? – ingen, dutti flikk ?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Har inte varit på någon
76. Gånger du haft minnesluckor? – kiss och bajs typ 
77. Piercingar har du? – 2 i öronen och 1 i navlen
78. Personer du saknar just nu? – 1
79. Gånger ditt hjärta brustit? – För många gånger.
VEM:
80. Vill du kyssa nu? – Min pojk
81. Ska du träffa imorgon? – Olle och hans familj, men det ska jag göra idag också.
82. Sjöng du senast för? – Mig själv, gräsligt.
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – Kommer inte ihåg.
84. Spelade du tv-spel med senast? – Donno.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – my boy.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – En person. 
87. Förtjänar att dö? – Ingen förutom sånna som Hitler, dö.
89. Vill du sova brevid inatt? - ULLE
VAD:
90. Gör dig glad? – Att vara med någon som gör en lycklig, vara med vänner, shoppa, ens familj, pengar, mat osv.
91. Gör dig ledsen? – När något inte går som planerat, eller när man blir besviken eller bara sviken.
92. Vad vill du helst göra nu? Färga håret.
93. Önskar du att du slapp göra? Göra mig i ordning.
94. Vill du ha nu? – Pengar.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Pengar.
96. Längtar du till? – Imorgon.
97. Tycker du om dina betyg? – De duger väl.
98. Ångrar du i ditt liv? – Man ska inte ångra sig, done is done.
99. Är det bästa som har hänt dig? – Faktiskt, olle.
100. Varför gjorde du detta? – Tidsfördriv.

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

godmorgon :)

2011-11-01 @ 09:09:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-01 @ 10:20:29
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0