DAG 08 – HEMLIGHET.

Hemlighet? okej, can give it a try. Hemligheter för mig är saker man helst inte berättar för andra, så jag tar bara några personliga hemligheter som inte så många vet.


1. När jag gick i sexan grät jag nästan varje kväll, har inte sagt det till någon sådär på allvar. Men jag grät varje kväll när jag var själv bara för att jag var så jävla ful. Ingen skön känsla.
2. Jag känner mig utstött, känns otroligt löjligt och mobbat. Men jag är nöjd att jag inte är en aslicker längre.
3. Jag klarar inte av att gå utan löshår i skolan, det känns som om alla glor på mig och kommer säga att jag har skitfult kort hår. Därav löshåret varje dag.
4. Jag säger nästan aldrig till någon när det hänt mig något allvarligt, något hemskt. För jag vill inte uppfattas som en attentionwhore.
Jag har super många hemligheter som absolut ingen vet, men de tar jag inte upp i bloggen eftersom alla kan läsa och det är inget jag vill. Dessa hemligheterna är väl de mildaste antar jag.

Kommentarer
Postat av: milan

men cassi du har absolut inte fult hår :o

du är jätte fin i ditt hår både med löshår och utan, är jätte avis på ditt fina hår :)

2011-11-23 @ 17:34:01
URL: http://thecrazygiirl.blogg.se/
Postat av: Sara

du borde verkligen sluta bry dig om vad andra tycker och sluta jämföra dig med andra. Det är faktiskt lättare än vad man tror. Snälla rara, va nöjd med dig själv det plågar verkligen mig att se hur normen och skit kan trycka ner människor så hårt.

2011-11-23 @ 21:40:36
URL: http://dirtbag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0