DAG 09 – MINA DRÖMMAR.

När jag var liten ville jag växa upp och bli superhjälte eller musiker, starta mitt eget band och vara så cool man bara kunde bli. Men nu när jag är äldre så har jag inte någon speciell dröm om att bli något, jag har inte några mål som jag kan uppnå. Jag letar fortfarande efter något att sträva efter, en dröm som är rätt för mig. Många gånger har jag tänkt bli fotograf och gå media men då är det svårt att verkligen verkligen bli något. Jag är inte den som tar den svåra vägen, tyvärr. Men jag vill vara någon, jag vill göra nytta i livet, nu ska jag lägga ner datorn och fundera på vilken min dröm verkligen är.. eller så går jag bara till skolan och lever för nuet och inte oroar mig för framtiden ? det sista lät bäst.
jag vet att min axel är röd som satan, ignorera det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Röd axel eller inte, du är otroligt vacker ändå Cassi !

2011-11-24 @ 11:40:45
URL: http://photofocus.devote.se
Postat av: Kristina

När jag var liten så ville jag bli polis, brandman, sån här som åkte upp till rymden, sån som simmade med delfiner.. Haha. Man ska ha drömmar, det är bra!

Hur är det med dig? :)

2011-11-24 @ 15:36:50
URL: http://kbjorklund.blogg.se/
Postat av: Kristina

Nej, usch, det var verkligen inte lätt det där med gymnasiet heller :/ jag valde barn och fritid, för att jag inte visste vad jag ville gå.

Jag är duktig på människor, har lätt för att prata med dom, och kommunikation i all ära.

Men om jag ka vara ärlig, så bytte jag nog gymnasieval säkert.. 100 gånger. Valde nog allt som går att välja, och sedan .. bytte jag. Igen. Och igen. och igen.

Men det kommer med tiden, jag lovar. Och ändrar du dig så är det bara att börja om. Livet fortsätter ju i vilket fall som helst, och all kunskap är bra att ha :)

Ja, det är faktiskt rätt bra här med :)

2011-11-24 @ 15:51:17
URL: http://kbjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0