DU ÄR ALLT JAG HAR OCH ALLT JAG BER OM.

Hemma från skolan = pluggdag, sug.
Kärlek är att vakna upp en morgon och höra dina andetag mot min nacke, eller vakna mitt i natten av att känna hur du kramar om mig hårt och jag kramar tillbaka. Kärlek är att ligga i din famn en vardagkväll och känna hur du håller om mig. Kärlek är att veta att du alltid kommer stå ut med mig, hur jävlig, förbannad, tråkig eller sur jag än kan vara. Kärlek är att kunna skratta i flera minuter för en liten små sak utan att tänka alls på hur man låter eller ser ut framför dig, för jag vet att du älskar mig som jag är. Jag kommer ihåg alla minnen, alla känslor och alla erfarenheter som jag fått med honom. Hur vi har skrikit, skrattat och gråtit tillsammans. Jag är världens lyckligaste flicka sålänge jag är din Olle Nilsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0