EN KOMMENTAR, FORTSÄTT SÅ !

Jag använder Gliss Hair Repair spray för att göra håret mjukare och mindre torrt, det är ett "leave in" spray som man låter torka in i håret, vilket funkar super bra. Jag använder även det till löshåret ifall det känns slitet.
Jag använder också  tresemmé Balsam & Schampoo och det är det bästa märket som finns när det gäller schampoo och balsam, det är så otroligt bra. Och håret känns så mjukt och skönt efteråt.
Dessa prudukterna + kanske "dust it" ibland, använder jag som gör att min lugg blir "bra". Jag brukar ibland tuppera under luggen, inte mycket men lite så den inte ser så fesen ut. Jag vet inte om jag har förklarat detta så bra, men det är typ det. Sen klippte jag kort kort sne lugg förra sommaren och det gör att min lugg har rätt lätt för att lägga sig "bra". Tack för kommentaren Emma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0