HEAVEN KNOWS I'M MISERABLE NOW.

Okej det blir ett sista inlägg för idag bara för att vara lite extra hygglig nu när det snart är jul och allt, om 6 veckor är det jullov - helt otroligt super awesome. Jag längtar sönder, efter snö, julsånger, lucia och såklart julafton. Om en vecka har vi studiedag vilket innebär att jag ska slappa sönder, dricka te och förhoppningsvis pussa på min söta pojkvän. Här kommer lite smått & gott med bilder sen lovet, enjoy sötfisar. Glöm nu inte att kommentera, kommentarer = oftare uppdatering. Just sayin'.
såhär såg jag ut när jag gick på bio med min älskling.
random bild på ett random träd, fett med träd.

Kommentarer
Postat av: emma

hur gör du så din lugg ligger liksom så som den gör? hah..och vilka produkter använder du till håret?

suuuuupersnyggt!

2011-11-07 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0